Ik ben een webdesigner die na de uren er graag nog enkele projecten bij neemt. Ik krijg energie van je echt verder geholpen te hebben en ik heb vaak goede ideeƫn om jouw project om te zetten naar een digitaal initiatief.

Mooie woorden allemaal … maar wat doe ik nu echt?

Ik doe eigenlijk alles wat met het web te maken heeft. Denk daarbij niet alleen aan het ontwerp van je website (hoe ziet die eruit, hoe zal je gebruiker die gaan gebruiken), maar ik kan ook de teksten schrijven en af en toe een blog-artikel voor je schrijven.

Ik ga er altijd van uit dat jouw website een meerwaarde voor je bedrijf moet zijn. Dat betekent dat ik je niet gewoon een website ga verkopen “omdat elk bedrijf een website” moet hebben, maar dat ik je enkel een voorstel zou doen als ik ervan overtuigd ben dat mijn website meerwaarde biedt.

En ik ben niet bang van de resultaten

Ik geloof dat een website nooit een taak is die je eenmalig doet en dan klaar. Nee, een website moet periodiek geƫvalueerd worden. Hoeveel bezoekers trekt die website? Hoeveel mensen nemen ook daadwerkelijk contact op? Hoe lang spenderen bezoekers op je website? Ik giet zulke informatie periodiek voor je in een rapportje en ik bespreek het samen met je.

Zal daar ooit een blijken dat ik verkeerd advies gaf? Ongetwijfeld. Daarom ben ik ervan overtuigd dat een websiteproject aan constante evaluatie onderhevig is. Periodiek samen zitten, kijken wat werkt en wat niet. Aanpassen waar nodig.

En als ik niet alleen een website wil?

Ook dan ben je bij mij aan het juiste adres. Ik heb intussen een sterke 10 jaar ervaring opgebouwd in het automatiseren van de werking van je bedrijf. Waar verlies je echt tijd aan en wat kan beter? Welke onderdelen van je bedrijfsvoering lopen nu nog via Word en Excel en welke online tools kunnen we inzetten om dat te verbeteren?

En moet dat dan altijd via op-maat-software?

Helemaal niet. Ik ben ervan overtuigd dat er al heel veel goede software is op de markt en dat het niet nodig is om steeds het wiel opnieuw uit te vinden. Daarom zoek ik, indien mogelijk, gewoon de juiste partner voor jouw bedrijf en breng ik jullie in contact. Indien gewenst blijf ik de verbindingspersoon zodat er geen ruis op de communicatie komt.